Connect with us

Viral

[VIDEO] Terkejut Tengok Kelibat Muka Sendiri ‘Renung’ Camera, Wanita Ini Bikin Ramai Seram

Muka dia jadi macam orang tua.

Published

on


Menerusi video yang dimuat naik oleh @larraaida6977, kelihatan wanita itu sedang berada di air terjun Telaga Tujuh, Langkawi.

Dipercayai, dia ingin bergambar dan merakam video keindahan tempat itu. Namun, dia tidak sangka sebaik saja dia bergambar di tangga viral itu, tiba-tiba terpampang mukanya di kamera seperti sedang merenung.

“Time ni dah nak Maghrib. Niat nak pi buat video keindahan Telaga Tujuh Langkawi, teringin nak pergi naik tangga nak menuju ke langit ke07 yang viral kat Langkawi baru-baru ni”

“Tak sangka bila balik tengok video ni terkejut, sedangkan aku pakai spek tu dah turun sampai ke bawah. Tukang ambik video pun terkejut, mai mana muka serupa aku di akhir video tu dok tengok dalam kamera,” katanya.



Klik untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Advertisement

Connect with Us

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Hubungi Kami

  • Email
  • Studio Hotline
    +603-7722 5656
  • Office
    +603-7710 5022
  • Fax
    +603-7710 7098
  • Address
    Media Prima Audio, PH Floor, North Wing, Sri Pentas, Persiaran Bandar Utama, 47800, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Pengumuman penutupan frekuensi Buletin FM di Kota Bharu & Kuala Terengganu.
TERUS DENGARKAN BULETIN FM SECARA DIGITAL DI SINI!
Pengumuman penutupan frekuensi Buletin FM di Kota Bharu & Kuala Terengganu.
TERUS DENGARKAN BULETIN FM SECARA DIGITAL DI SINI!
KLIK SINI
untuk strim secara live atau muat turun aplikasi
KLIK SINI
untuk dengar Buletin FM
secara live di aplikasi
Tersedia di