Dapatkan Audio+
Imbas untuk muat turun aplikasi

Famili

Tetamu Nak Datang Rumah Tapi Tak Sempat Masak? Ini Tips Untuk Anda

today15 June 2022

Background


Tengah duduk-duduk tengok TV tiba-tiba ada sedara telefon nak datang! Terus gelabah jadinya. Yelah, takkan lah tetamu datang kasi air je kan? Mesti nak hidang makanan. Nak masak pun tak sempat nak beli bahan masak! Bingung jadinya.

Ada tips yang paling mudah untuk anda ikut kalau anda berada dalam situasi ni. Tipsnya mudah je iaitu, order delivery! Tapi kalau dah kelam kabut, nak order pun korang dah pening nak order apa betul tak?

Jangan risau, kali ni kami tolong senaraikan makanan yang anda boleh pesan kalau ada tetamu tiba-tiba datang. Bukan sahaja menu utama, kami senaraikan sekali dessert serta kedai kopi! Anda hanya perlu scroll je sampai habis.

Paling penting yang anda kena ingat ialah kalau tetamu datang pada waktu 12pm-3pm, anda boleh sediakan makanan tengah hari, kalau 3pm ke 5pm anda boleh sediakan makanan minum petang. Untuk tetamu yang datang lepas pukul 6 ke atas mestilah anda kena sediakan makan malam kan?

Jom tengok makanan yang kami telah senaraikan untuk…

Klik untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Written by: Azyan


Previous post