Dapatkan Audio+
Imbas untuk muat turun aplikasi

Lifestyle

Raya PKP Lagi, Jom Tonton Filem-Filem Melayu Ini Khas Di Netflix Sempena Hari Raya!

today5 May 2021

Background


Bukan itu saja, malah aktiviti ziarah-menziarahi pada hari raya juga tidak dibenarkan bagi mengelak daripada berlakunya jangkitan wabak Covid-19 ini.

Walaupun kita masih belum menang, orang ramai dinasihatkan agar sentiasa menjaga keselamatan diri dan patuh kepada prosedur operasi standard (SOP) yang telah ditetapkan.

Tinggal lebih kurang seminggu saja lagi sebelum kita semua menyambut Aidilfitri, sudah pasti akan merasa bosan kan sebab perlu duduk di rumah. Baru-baru ini pihak Netflix…

Klik untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Written by: Nany Rahman


Previous post

Lifestyle

Raya Ni Rumah Kenalah Tip Top. Jom Cuba 6 Barang Best Ni Untuk Rumah Yang Lebih Bersih!

Eh, tak lama lagi dah nak raya. Β Mesti ramai yang tak sabar kan?Β Raya, raya juga, tapi sebelum nak sambut raya tu rumah tu kenalah bersih dulu! Kebersihan merupakan aspek yang paling penting masa raya ni sebab waktu ni lah ramai orang yang akan datang ke rumah. Tahun-tahun sebelum ni, mesti anda bersihkan rumah sesetengah tempat je kan? Sekarang ni dah tak boleh buat macam tu tau. Kenalah fikirkan keselamatan setiap... […]

today5 May 2021