Connect with us

Gaya Hidup

Nak Hilangkan Contengan Pada Dinding? Guna 3 Bahan Ni Je!

Selamat mencuba!

Published

on

“Dinding, oh dinding, kenapa engkau kotar? Macam mana aku tak kotor, budak conteng aku, budak conteng aku,”

Macam lagu bangau oh bangau pulak kan? Mungkin inilah bunyi keluhan anda setiap kali dinding rumah anda kotor atau dikotorkan. Mana tidaknya, bukan senang nak jaga dinding dan ingin memastikan ia bersih sepanjang masa. Bila dah kotor, memang payah nak bersihkan. Mungkin juga kotoran itu takkan hilang buat selama-lamanya.

Tapi jangan risau. Pengguna sosial media bernama Nawal Huda telah berkongsi cara-caranya dengan menggunakan 3 bahan sahaja. Ya! 3 bahan sahaja.

Jom lihat senarai di bawah:-

Menurutnya, dengan pemakaian cream cif, sponge dan air sahaja boleh mendapatkan kembali dinding anda yang bersih.

Setakat ini, tip yang dimuat naik menerusi laman Twitter itu telah menerima lebih daripada 9,000 perkongsian. Selamat mencuba semua!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Connect with Us

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Hubungi Kami

  • Email
  • Studio Hotline
    +603-7722 5655
  • Office
    +603-7710 5022
  • Fax
    +603-7710 7098
  • Address
    Media Prima Audio, PH Floor, North Wing, Sri Pentas, Persiaran Bandar Utama, 47800, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.